Jak się reklamować będąc trenerem personalnym ?

Marketing to bardzo ważna sprawa, żeby nie powiedzieć najważniejsza. Chociaż można spokojnie powiedzieć, że najważniejszą jest. Dlaczego? Powód jest bardzo prosty. Reklamują nas wyniki naszych podopiecznych.

Nawet trener personalny bez reklamy niewiele wskóra – jak więc się reklamować?

trener personalnyTrener personalny wie dokładnie czego potrzebuje jego klient, chociaż słowo klient nie powinno być używane w tym wypadku. Damian jako trener osobisty z Krakowa namawia wszystkich swoich kolegów i koleżanki z branży do zbudowania szerszej i mocniejszej relacji z klientem. Jak sam podkreśla na swoim przykładzie takie coś nie wychodzi. Nie idzie traktować naszego podopiecznego jak zwykły portfel lub kartę bankomatową, ponieważ jeżeli taka osoba choruje na otyłość musimy bez oceny tego kogoś zapytać się co go doprowadziło do takiego stanu. To nie jest ani łatwe, ani przyjemne jednak ktoś tego dokonać musi. Warto jest założyć sobie konto na portalu społecznościowym i tam wrzucać zdjęcia osób, które poddały się metamorfozie, dzięki nam. To my dopasowaliśmy im trening personalny, wysłaliśmy ich do dietetyka lub sami rozpisaliśmy dietę. Powinniśmy się tym chwalić, bo to jest powód do dumy, a przy okazji autopromocja. Ponadto warto się zaprezentować społeczności lokalnej, która będzie naszym głównym celem i odbiorcami.

Wiadomym jest, że warto zainwestować w bannery reklamowe, ponieważ ulotki od ostatniego czasu stają się przeżytkiem. Zgniatane od razu i wyrzucane do kosza nie są w stanie zachęcić ani dotrzeć do klienta. Można także pomyśleć o cyklu bezpłatnych ćwiczeń dla osób, które potencjalnie mogłyby skorzystać z naszych usług.